Bengong Vs Bengang!

Bengang dengan satu missed call dan mesej ni sebab awal2 pagi lagi buat aku tersedar dari tidur ku yang lena.
Ntah dari siapa, aku pun xtau...pewhhh suda la semalam aku tidur pukul 4 pagi lepas tu bangun awal pagi.
Today is sunday derr...personal holiday...Lepas 2 aku msj no bertuah2 tanya siapa dia..Lepas2 dia pun reply
Dia tulis "xkan ko da lupa aku". Lagi la bengong bikin gua panas jew...Xlama lepas2 dia msj lagi...



"Apabila aku kesepian hiburlah aku dengan suaramu.
 Apabila aku sakit ubatilah aku dengan rasa kasih sayangmu.
 Apabila aku dikuburkan, kuburlah aku dalam hatimu dan bila aku tersesat, selamatkanlah aku dengan doamu.

 SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA
23 Nov-9 Dis

Kirim kesemua orang yang kamu anggap teman, sahabat, kekasih dan yang kamu sayangi.
Lihatlah berapa banyak kamu dapat balasan.
Jika lebih dari 7, ertinya ramai yang sayang padamu."

Tersentak, Tergelak, Terhentak...
Seumur hidup aku xpernah pulak aku dengar HARI PERSAHABATAN SEDUNIA.
Ni FAKTA atau AUTA? Ni mesti DUSTA...
Topup Xda camna nak sent..haha
Hampeh...By the way THANKS dan  SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA...wakakaka...


0 comments:

Post a Comment

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n: :o: :p: :q: :r: :s: :t:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...