CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !



Aku gila contest!!!
Korang nak tau blog tuan punya contestni???


Amacam cool x?

kalau saya menang , saya nak beli kasut!


Korang nak join???


1.korang kena jadi follower blog tuan punya contest
2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & linkkan
3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple*
contoh : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !
4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011



Kawan2 blogger yang saya tag ialah







2 comments:

kindergartenlibrary [Reply to comment] said...

cool .
gud luck !

siti fatimah [Reply to comment] said...

salam.. hye :) terima kasih join contest !
good luck yaaaaa :)

Post a Comment

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n: :o: :p: :q: :r: :s: :t:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...