Oh BOSAN! Ni Kau Punya Pasal!

Pagi yang gelap, kini sudah terang...♫♫♫♪♪♪...
Hari ni aku terasa bosan sekali, bukan sekali, sedua, setiga kali...
Bosan punya bosan...aku pun buat tinjaun dan pemeriksaan kat laptop aku...
Tinjau punya tinjau, periksa punya periksa...Aku pun terjumpa Video ni...
Ngee...Ada ag rupanya video ni...ingatkan xda...maklumlah sebulan sekali format laptop...haha...
Tanpa membuang masa yg akan terbuang begitu saja aku pun play la video2...

LUCU...MALU...SEGAN...GEMBIRA...SEDIH...Macam-macam ada...
Ntahlah aku nak cakap apa lagi...korang layanlah video ini ok...







5 comments:

n0n0i♥a'n'l [Reply to comment] said...

Perghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Ini baru lah mantap! hahahaha..

wawa [Reply to comment] said...

sape pompuan tu nk kenai..hahaaaakkk

Sabbrye Abas [Reply to comment] said...

wakaka...

n0n0i♥a'n'l [Reply to comment] said...

Katak... Sy limpas dulu sini aaa.. HAHA.. BTW sy ada masalah bha mo shout di shoutbox tu.. Huhuhu..

Nda dpt plak view Msg Field dia sbb sy guna laptop widescreen kali. Suda la tu shoutbox melekat situ..nda boleh scroll :D

Jd sy komen cni jak aaa..

KAU RUPANYA KATAK! MIAHAHAHA.. patutlah kemarin kau cakap sy kenal ko.. ceh!

Zurina Jamjin [Reply to comment] said...

Yeah!! Lain kali ko kasinyanyi sy lagu jg buli ka? kih²

Post a Comment

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n: :o: :p: :q: :r: :s: :t:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...