Perempuan Saya!


Tajuk yang agak HOT
Ok camni ceritanya...
Last week ada la kawan kepada kawan aku ni...
Tiba-tiba tanya pasal drama korea "MY GIRL"...
Aku bagitau lah cerita2 tiada lagi dalam simpanan aku...
Aku try lah gembirakan dia dengan kata-kata manisku...
"Nanti aku try cari tempat down and load cerita2 ea"

Kepada Kawan kepada kawan aku ni...
Kat sini aku sertakan link2 untuk download cerita2...
Segala kesulitan hubungi saya segera...

P/s: *sori ambil masa yg agak lama
      *kepada sapa yg nak download2...download la...xkesah...sharing is caring kan...tp jgn la merungut    
        kalau download2 mengambil masa yang agak lama...kalo nak cepat gi la beli sendiri ea...

 Episod 1

Episod 2

Episod 3
http://www.mediafire.com/download.php?c5tygjynirz 
http://www.mediafire.com/download.php?oy2wd2dyjzm 
Episod 4

Episod 5



1 comments:

Azwan Aziz [Reply to comment] said...

cite lama ni... antara drama korea yg paling best aku penah tgk..huhu...lagu2 pun best gak..

Post a Comment

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n: :o: :p: :q: :r: :s: :t:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...